نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس و رم خواهان به خدمت گرفتن باتشوای

یوونتوس و رم خواهان به خدمت گرفتن باتشوای

بر اساس گزارش های رسیده شده، یوونتوس و رم به جمع باشگاه های آرسنال، تاتنهام، چلسی، اتلتیکو مادرید بر سر جذب میشی باتشوای بازیکن تیم مارسی پیوسته اند. 

 

این بازیکن بلژیکی 22 ساله در تیم المپیک مارسی درخشان ظاهر شده و در دو بازی که برای تیم ملی بزرگسالان بلژیک به میدان رفته دو گل به ثمر رسانده است.

 

یکی از گل های باتشوای، مربوط به دیدار دوستانه ی بلژیک و ایتالیا در ماه گذشته بود و طبیعتاً گل او باعث شده علاقه مندانی از سری آ پیدا کند.

 

بر اساس گزارش کالچومرکاتو یوونتوس و رم به جمع علاقه مندان این بازیکن جوان پیوسته اند. به نظر رقابت شدیدی بین باشگاه های ایتالیایی و تیم های آرسنال، چلسی، کریستال پالاس، اتلتیکو مادرید و والنسیا بر سر به خدمت گرفتن باتشوای به وجود آید.

 

باتشوای در 17 بازی این فصل برای مارسی به میدان رفته است که ثمره ی آن 10 گل بوده است. این بازیکن جوان در 5 دیدار این فصل رقابت های لیگ اروپا حضور داشته است.

 

اعتقاد بر این است که برچسب قیمت این بازیکن مبلغ 9 میلیون یورو است، اما به دلیل فرم درخشان این بازیکن قیمت او در حال افزایش است. قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی تا ژوئن 2019 است.

 

وینست لابرون رییس باشگاه مارسی به باتشوای لقب دیدیه دروگبای جدید داده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: